torstai 23. toukokuuta 2013

I'm about to lose control and I think I like it




Pitkästä aikaa taas kirjottamas... Oon ollu tooooooooosi kiireinen mul on ollu viimeset kaks viikkoo pelkkiä kokeita jokapäivä ja niihin itku kurkus oon yrittäny lukee et pääsisin jotenki läpi, ja jossen oo kokeisii lukenu nii oon ollu ulkona ja vähä joka paikas nii en oo tajunnu ottaa kameraa mukaa kaike härdelli keskellä :) Ja jos te ihmettelette että missä mökkikuvat nii emmä jaksanukka lähtee sinne, mutta tossa on sitte kuvia mitä tein sen sijaan !

Mulle kuuluuu tositositosi hyvää, vaikka ny kuulin tos viimeviikoloppuna vähä et musta puhutaan paskaa mut eiköhä ny joka ihmisestä puhuta nii en pahemmi ota itteeni. Huomenna meidän olis tarkotus lähtee telttaileee :DDDD Noh pitäähä meidä ny eka teltat ja kaikki muu ostaaa.... että pidetää peukut pystys et onnistuu toi koko suunnitelma, vaikka ny vähä epäillyttäää !

Huomenna vimppa koe ja tähän asti oon ehkä päässy jokasesta kokeesta ja kurssista läpi, ja sen vuoks sanottiin jossunkans kaikille, että jos päästään kaikesta läpi nii tehään iha mitä vaa perjantaina !!

Nii että tällästä mulle, pitkäkää ihana torstai ja nauttikaa auringosta vielä ku pystyyy !!

//VIIVI




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti