sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille !

Aamulla iskä tuli herättää mut joskus 9 mais, ja sano et koska mä meen hakee niitä kukkia että olis vähä kiire. Siinä mä vasta muistin et olin luvannu hakee kukkia aamullla äitille.. noei vaa ku likaset hiukset nopeesti letille, jokku nopeet housut jalkaa ja menoks. Mä vielä katoin skobon peilistä mun ihoo ja mustia silmiä siinä toivos ettei oikeesti ketäää tuttu tulis vastaa, ja tietenki niitä sitte tuli :)
Mun nuorempi pikkuveli oli tehny tommosesta massasta käden, joka ny vähä epäonnistu , nii sit se raukka oli vielä kirjottanu korttiin että "toivottavasti tykkäät kädestäni " eikä en kestä :DDD


Juu eli meillä on jo lahjat annettu ja aamupala syöty! Papan ja mun edesmenneen siskon synttäritki on tänää, nii haudalla pitää varmasti käydä : ) Selitän varmaa vielä tänää jos ehin niin mun helvetin ihanan epämiellyttävästä viikolopusta niin illemmalla : D 


/VIIIIIIIIIIIIIIIVI

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti