maanantai 15. huhtikuuta 2013

You've been talking in your sleep, things you never say to me

1.Viime viikon keskiviikosta vähän kuvia. Päästiin Julian iskän minibussilla liikkatunnille, kyllä muita otti päähän ku hurruutettiin tollasella ohi :D 2&3 Samana iltana mentiin kaveriporukan kans RAX:iin syömään, koska se oli Jossun vimppa ilta Vaasas ( tämä tyttö siis lähti Miamiin ). 4. Torstaina sitte yritin kovasti lukee kokeisii mut eihä siitä mitään tullu ku ihan muut asiat mieles, onneks se koe oli auditorios...
Perjantaina Atte tuli ekaks meille mistä lähettiin kaupungin kautta Janican tupareihin..
1. Pelattiin tota sähköiskupeliä, HUOMIOIKAA ELLAN SÖPÖ ILME ! 2. Kaksi tosi tärkeää tyttöä
. 3. Vietettiin muuten samalla iidan synttäreitä, joten siinä synttärisankari ja Joona. 
Näissä kuvissa ei kyllä näy puoliakaan ketä kaikkia sielä oli , mutta hauskaaa oli niin kaua ku sitä kesti ! Käy kyllä Attea näin jälkikäteen sääliks, ku näin tänää koulussa videoita että mitä kaikkee me tyttöset ollaan menty sekoileee : DDD 

Tossa vimpassa kuvassa näkyy meidän UPEA synttärilahja iidalle, kahvikuppi minkä sisällä on salmiakkisuklaata ja kolme tikkaria. Sitte toho kuppiin kiinnitetty pari tupakkaa ja vielä tommone synttärihattu.
LAUANTAI : Isukki ja Vade kun lähti Ruotsiin niin päätettiin sitte mennä Äitin ja Tuukan kans ravintolaan syömään. Mua oikeesti rupee naurattaa ku oon käyny varmaa puolentoistakuukauden aikana joka viikko ravintolas syömäs :D NOOH, ei se mua haittaaa !
Loppu ilta vietettiinki sitten kaverin luona Böölessä,sieltä ei satu nyt oleen kuvia :)


HOHHOIJJAA ! Mä olin ihan varma että tästä päivästä tulis yhtä helvettiä koska mun piti tehdä ja muistaa niin monia asioita , mutta toisin kävikin kaikki suju vähä liianki oudon hyvin ! Lukiojakso alko ( ei tosin lyskassa vaan ihan amiksessa , mutta pelkästään tän jakson ) , ja käytiin äitinkans ostaas taas lisää kirjoja. Noh mentiin sen jälkeen sitten kenkäkauppaan , sieltä ku oltiin lähössä hakemaan mun pikkuveljee harkoista nii tajuttiin et oltiin jätetty se pussi sinne kenkäkauppaan , luojan kiitos se oli vielä sielä !!! : D

Huomenna on piiitkä päivä koulus ja toivon että sen jälkeen saisin vaa olla Atenkansssaaa.


/VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVI

2 kommenttia :