maanantai 8. huhtikuuta 2013

Tolla sun pelkuruudellas ei tulevaisuudes pärjää


1. Raukka äiti osti iha yli paljo pääsiäiskarkkeja , ja montako trullia meillä kävi ? Ei yhtäkään.
4. En tiiä miks mut mulla on tullu joku törkee himo spagettiin voisin syödä sitä kokoajan !!!
1.Aurinkoinen päivä ja mammankans vähä shoppailees, tosin mitään ei oikee ostettu. 2. Oonko ainut vai näenkö mä vaan nii harvoin cosmoja kaupois? vai onko ne siel jossai piilos aina?? Mun oli myös pakko ostaa uudet tollaset mikkälie silmälappuset ku hukkasin mun vanhat, onneks löysin tollaset leopardi kuvioiset , just niinku mulle tehty. 3. Mikä sen parempaa ku croisanttia aamupalaks. 4. Ihana arska
1. Kävästiin perjantaina tyttöjenkans meidä vakkari paikas syömäs, ei toho ruokaan kyllä koskaan kyllästy , omom ! Lauantai meniki sit iha oudolla tavalla , ku päädyttiin niin outoon paikkaa, tuntemattomien ihmisten kans, kummiski kymmeneltä mä kilttinä tyttönä menin jo kotiin :)

Anteeks, sen vaan halun sanoo teille. Luin yks päivä mun postauksia ja toistan KOKOAJAN samoja asioita ja sitten myös joka toisessa postauksessa elämä paistaa ja sitte niissä lopuissa kaikki on huonosti
Kyllä , 
mulle tehään ja mulle tapahtuu koko ajan hirveitä asioita tai saan kuulla jotain ja tuntuu siltä et ainaku saa vähä asioita mistä ilota nii tulee tuplaisku naamaan. MUTTA noista asioita mun ei edes kannattais täällä sanoo, en muakaa kiinnostais teinä lukee mun postauksia. ETTÄ ANTEEKSI.

Oon ruvennu taas sunnuntai- maanantai öisin näkee painajaisia ja se uni jää johki 5 tuntiin (seki sellasta luuri unta) : D vaikka kuinka aikasin yrittäis mennä nukkumaan. Muln polvi on myös taas ruvennu vittuilemaan mulle , ja meidän koulussa ku on noita rappusia nii kyllä poskee pitää purra ettei itku tulis ku välillä kirpasee tosi kovaa.( ja se kipu tuleeki pelkästään silloin ku juoksen, tai meen rappusia ylös& alas )

Kesätöitäki sain tänää ja kokeet menny suht nappii, joten kyllä vähä hymyillyttää :) Pelottaa kummiski et mitä loppuviikko tuo tullessaan. Nyt syvennyn tohon Potteriin hetkeks ennenku silmät painuu väkisinki kii.

/VIIVI

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti