keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

An empty shell of faith, desire and lust



ILTAAA ! Tampere reissu meni ihanan nolosti. En oo varmaan koskaan nauranu niin paljo viikonlopun aikana, saati sitte eksyny niin pahasti. Jossu tietenki oli ihanan ruskee ja oli ostanu liianki hienoja vaatteita, että kateus kyllä iski ja lujaa. Turhia kuvia on noin sata , joita en ees jaksanu ladata tänne :DD

Mulle tapahtu tänään iha hirvee juttu. Käydään aina jossunkans aamuilla yhellä tietyllä tiellä , ja mähän pelkään kaikkia lintuja, lintueläimiä no kaikkea millä vaan on ne siivet ja nokka. Sitte ku oon kääntymäs siihen tielle niin mun edes on varmaa 10 lintua ja yks iso pelottava sorsa. Ne linnut kummiski säikähti mua ja mä niitä , ja ne lähti lentoon mutta se sorsa ei. Rupesin melkein itkee ja soitin Jossulle etten voi tulla sitä tietä metriikää enää eteenpäin että se sorsa on tukkinu mun tien. Onneks Jossu tuli sit nopeeta ja hääti sen pois. Hyi hemmetti olin kyllä paineis.

Tänään mentiin myös piitkästä aikaa kavereitten kans valtiolle. Aluks meitä oli vaan neljä vai kuus ja loppujen lopuks varmaa 20, jossei enemmänki. On ne kaverit vaan jotain niin parasta.

Nyt hitosti ruokaa ja salkkarit, sitte nukkumaan ! ÖITÄ

/VIIVI



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti