tiistai 5. maaliskuuta 2013

This is fuckin awesome

TÄHÄN ALKUUN, MUN KONE SANOO ITTENSÄ PIAN IRTI ETTÄ VOI OLLA ETTEI MUSTA SIT YHTÄKKII KUULU MITÄÄÄ.
Kollaasi on Oulusta. Sieläki sai nauraa tarpeeks ku yritettii jossunkans ettiii kauppaa mikä olis auki ja kierrettiin varmasti tunti ympäri Oulun keskustaa, kunnes löydettii kauppa mikä oliki sitte ihan meidän hotellin lähettyvillä :) en vaan käsitä miten mennää aina väärään suuntaa ?
RUKA > En jaksanu enempää ladata meidä hotelli asunnosta kuvia , mutta tosiaan neljä tällästä makuuhuonetta oli yks kuulu mulle ja jossulle, toine aleksille ja rasselle, ja loput kaks jossun sekä aleksin vanhemmille. Muutenki oli tosi ihana ja hieno kämppä ettei tullu yhtää ahdasta olla sielä.
Pulkkamäessäki tottakai käytiiin !
Saatiin kans vähä uusia kavereita, jotka loppujenlopuks oliki tooosi mukavia :D Kävästii vimppana iltana ravintolas syömäs ja söin parasta poronkäristystä mitä oon koskaan syöny !
En oo mikään laskettelu tyttö, pelkään yli lujaa lasketella :DD. Ei meidän ollu edes tarkotus lasketella jossunkans, mutku Aten äiti oli nii kultane että lainas mulle kaikki kamat ja pienellä painostuksella halus mut rinteesee, nii tottakai mä suostuin !
EHDOTTOMASTI paras ilta koskaaan , haloo helsingin keikka mitä en oo ennen nähnykkään, niinku meille sanottiinki se on paljo parempi livenä !
Pe : Lähettiin Rukalta perjantaina ja heti ku päästiin kotiin niin meillä oli jossunkans tunti aika laittautua ja sitte lähettiii jo Robinin luo pitään hauskaa, ja tää oli tämä neljäs päivä putkeen hauskanpitoa ( tällä en tarkota sitä et jes oon juonu vaan sitä että ollaan tanssittu jossunkans joka päivä melkei kuolemaan asti , ku on ollu niitä discoja ja muutenki hauskaa ). Menin Jossulle yöks ja aamulla en ees pystyny nousemaan sängystä ku niska ja selkä nii jumis ku vaaa voi !!!
La: Tänä päivänä kaikki vaa suju niinku piti ja elämä hymyili. Näin taas Teemunki , joka oli tullu Vaasaan ja vietettii iltaaa Joskan luona. Sieltä lähettii ylläri joskus yöllä taksilla kotiin Aten , Jeren ja Villen kans, josta Atte sitten tuli meille yöks. En ymmärrä miten mulla ei ollu yhtään väsy , neljältäki vielä olin niin energinen ku vaa voi.
Ennen lauantai iltaa, eli päivällä ku tulin kotiin piipahtamaan niin äiti oikeen pakotti mut shoppailee ja pitkästä aikaa ostin pari paitaa, kahet korvikset&kynsilakkaa ja uudet kengät. Noi on mun mielestä superhienot, mutta se että oon itteni mielestä niin pitkä (169cm) nii en tiiä sit tuleeko noita käytettyy, koska mulla on nii huono itseluottamus täs pituudes.
Eli toisinsanoen mulla oli paras loma ja paras viikko ikinä.
Oon nukkunu yhteensä 16-17 tuntia näiden kolmen yön aikana yhteensä, ja oon niin poikki ! Aina tapahtuu jotai etten pysty ruveta nukkumaa ja päivällä pitäis taas jaksaa tehä kaikkee muuta mitä on kasaantunu. Esimerkiks en oo vieläkää hakenu kesätyöpaikkaa ? ja mun on pakko saada sellane.
En ees ymmärrä miten sain tälläsen postauksen aikaseks, ku ottaa päähän niin kovaa tää kone.
Hyvää loppuviikkoa vaan :)!

- VIIVI



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti