keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

I just wanna eat eat and eat untill I die.

1. Uusi hajuvesi tuli ostettuu viikonloppuna 16e Emotion kaupasta.  2. Katoin tänää vähä eri nettisivuilta uimapukuja kesäks. En usko et kummiskaa ikinä sellasta ostais, mut jotku noista on oikeesti tosi hienoja ! Mut eiköhä ne jokku siistit bikinit silti mun päälle päädy kesällä.

HOLA ! Lyhyillä sanoin mun viikonloppu ei ollu läheskää nii mahtava miten sen päässä kuvittelin.
Mutta mulle kuuluu kummiski tosi hyvää, vaikka oonki nyt kipee. Eilen koulun jälkeen käytiin Jossulla haukkaas vähä purtavaa ja lähettiinki melkei samantien jäähallin kioskille töihi , mis oltiin sitten yheksään asti.. kotia ku tulin piti hätäsesti yrittää lukee sosiaalipolitiikan kokeesee, joka ei avaudu mulle ikinä ja sitten myös ruotsin sanakokeesee. Molemmat meni kummiski suht hyvin noin lyhyellä lukemisajalla =D ! 

Ärsyttävää ku kipeenä ollessa ei saa antautuu kokonaa sille tai ajatella ettei pysty tekee mitää et särkee liikaa... mut mä teen just nii ja sen takia oon aina nii kauan kipee. Tällä kertaa en kummiskaa sitä tee , ainaki yritän olla tekemättä.

Ihana sää, menkää mun puolesta ihanalle pitkälle lenkille ja nauttikaa auringosta, sillä välin ku mä tääl makaan ja katon noita samoja serrano jaksoja tunnista toiseee.. 

/VIIVI



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti