torstai 21. helmikuuta 2013

You just make me wanna play


Tiistai aamu oli mulle helvetti. Heräsin puoltuntii aikasemmi ettimää mun ipodii, nimittäin en kestä olla bussis ilman musiikkii. Noh en löytäny ja otti helvetisti päähä. Hiukset ei menny mitenkää ja mulla oli nii kuiva iho et tuli kunno läiskiä. Kaiken kruunas ku piti lähtee bussii nii hajotin lautase , yritä ny siinä äkkiä siivota ja ehtii bussii. 
Menin sit Jossulle, ja silläki näytti olevan huono aamu ja teeveestä oli pian tulos Hills maratooni, nii ei sit mentykää kouluu. Loppujenlopuks sitä maratoonii ei ees tullu.
Illalla käytiin Pinchos syömäs churroja. Tilattii yks annos , ku se makso 7e??? Odotettii joku puol tunti tota ja sit tuodaa semmone helvetin pieni lautane. Oli se vähä noloo siinä ku tarjoilia kysy et eikö tätä muka tullu toisellekki , kunno heh ei oo varaaa. Syötii ja lähettii nopeesti pois.
Meidän oli Jossunkans tarkotus lähtee heti seuraavalla bussilla meille mutta kappas mentiinki väärään bussii eli nelosee joka lähti Hietalahtee päi. Noh eiku takas kävellen kaupunkii odottaaa uutta bussia.
Mentii suoraa svantenkans käymää tupakilla, mut sitte mentiiki vielä niille ku Jossu olis menny seuraavalla bussilla kotii. Katottii Mentalist ja mentii bussipysäkille odottaan. Ihmeteltiin miksei se tuu ja sit katottii uusiks bussiaikataulusta etteihä se tuu ollenkaa. Eiku vaa takas Svantelle kattooo futista. Olin joskus 11 mais himas.
Keskiviikkona värjäsin mun juurikasvun, josta tuli sit ihan harmaa, taisin sekottaa värjeä vähä väärin :DDDDDDDD ylläri.
Kauppareissu vähä kusas ja muutenki tuli tosi paljo ongelmia matkaa, mut silti vaa nauratti kaikki. Päästii sit denalle hetkeks istuskeleee ja sieltä sit oli tarkotus mennä bussiiin..... Jere ja joitai muita meni 20 metrii meitä edellä ja bussi kiiti meidän ohi se kyllä pysähty siihen bussipysäkille, minä ja Robin juostiin nii helvetin lujaa ku vaa pystyttiii ja Robin huus täyttäkurkkua että pysäyttäkäää se vitun bussi. Noh oltii just siinä bussin peräosas ku se kurvaa meidän nenän edestä ohi, kaikki muut sitte ehti paitsi minä Jossu Robin ja Svantte. Ei siinä muu auttanu ku kävellä sitte kotii.

Miten voi olla näi huonoo tuurii näitte helvetin bussienkaa :D aina sama juttu !!

Nyt oon nukkunu aivan ihanat yönunet hyvän unen kera ;) En oota ny mitää muutaku viikonloppuu ja sit ensviikkoo ku meen Jossun ja Aleksin perheen kans Rukalle 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti