torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentine's Day


                                                                      hah , mun ystävänpäiväkortti Jossulle.


Muokkaamattomia ja jälleen kerran kollaasi kuvia. 
Mun ystävänpäivä meni aivan ihanissa merkeissä sekä koulussa että vapaa-ajalla. Käytiin Jossunkans Panchos syömäs ja olis viel pitäny mennä Pinchoon siitä syömää jälkkäri mutta se nyt vähän jäi... sen jälkeee näin mun kultaa ja kaikki muuut ihanat kaverit. Huomenna vimppa työpäivä ja sen jälkeee kaikki on OHI ! Tavallaan oon ratketa riemusta et pääsee taas kouluu näkee kavereita , mutta oikeesti ei helvetti mulla tulee noita kersoja ikävä, aivan upeita persoonia !


Nyt nopeesti katon salkkarit netistä ja sen jälkee rupeen nukkuu. Aamulla heti 8 arviointikeskustelu.... mä niin toivon et saan 3 , koska sen oon ansainnu.

HYVÄT YÖT :)
-VIIVI


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti