sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Ota se vastaan silmät auki, kokonaisvaltaisesti nauti.


Mä tosiaan tänään ajattelin siivota mun laatikon, jota en oo siivonnu kahteenvuoteen... Löytyhän sieltä 5 sytkärii ja 1 zippo , 12 viivotinta, muistikortteja, semmone karkkirannekoru , jota käytin viimeks 11- kesällä ja josssun vanha PUHELIN ??
MUTTA pahin asia minkä löysin oli tämä mun vanha marimekonpenaali. En ikinä oo jaksanu kattoo et mitä noissa vanhoissa penaaleissa lukee, mut tänää mun oli jostain syystä ihan pakko. Noh, otin tälläsen penaalin mikä on vissii 6 luokalta ? Tossa on kaikki ii2:sen feimeimmät nickit mitä löyty sinä aikana :DDD nauroin ihan vedet silmis, muistakko te noista viel joitai ? huhhuh, mä nimittäin muistan. Oon ollu kyllä pahin teini :DD


MULLA EI OO OIKEESTI YHTÄÄN INSPIRAATIOTA. 
3 tuntia väsäsin tossa jonku näköset joulukortit , enkä vieläkää oo tyytyväinen lopputulokseen. Nyt kummiski laitan hieman rennomman moodin päälle , ku kokopäivä touhunnu kaikkea mahollista, niin sanon nyt jo että IHANAA JOULUA KAIKILLE JA SYÖKÄÄ PALJO !

//VIIVI

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti